• آدرس: کرمانشاه، روبروی پاساژ پلازا، برج نوبهار، طبقه 5، واحد 9
نوبت دهی تلفنی: 09355354347

انواع لنز تماسی بلک پوپیل

مزایای لنز تماسی بلک پوپیل

لنز تماسی دایره‌ای مشکی یا بلک پوپیل نوعی لنز با هدف درمانی و زیبایی است که برای زیباسازی ظاهر چشم افراد با عنبیه کدر شده یا آسیب دیده، نابینایان، مبتلایان به بیماری آسیب دیدگی و یا بد فرمی عنبیه کاربرد دارد. همچنین این لنز یا لنزهای تماسی مشکی انتخاب خوبی برای عمق بخشیدن به نگاه افراد هستند. بر خلاف تصور برخی افراد گزینه‌های زیادی در مجموعه لنزهای بلک پوپیل برای انتخاب وجود دارد و این لنزها تنها به لنزهای مشکی ساده محدود نمی‌شوند. مدل‌هایی که مشکی را با سایر رنگ‌های غیر معمول و نامتعارف اما خیره کننده مانند سایه‌های زرد و قرمز ترکیب می‌کنند باعث ایجاد ظاهری منحصر به فرد و جذاب در افراد می‌شوند.

برخی دیگر از لنزهای بلک پوپیل دارای الگوهای عنبیه نیمه شفاف طبیعی و نیمه شفاف خاص هستند که باعث می‌شوند تا آنجا که می‌توانند واقعی‌تر به نظر برسند و به خوبی با رنگ زیرین چشم همخوانی داشته و ترکیب شوند و به دلیل مردمک شفاف می‌توانید به وسیله آن‌ها به خوبی اطراف خود را ببینید.

بسیاری از محصولات ارائه شده در این مجموعه را می‌توان به صورت روزانه یا برای مراسمات خاص پوشید. به‌عنوان‌مثال چشمان درشت با عنبیه مشکی را در نظر بگیرید؛ الگوهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که می‌توانند چشمان افراد را متمایز کنند یا بسته به زمینه چشم افراد با هم ترکیب شوند و سیاهی عنبیه چشم را به رنگ مشکی کاملا مات بپوشانند و ظاهر طبیعی‌تری ایجاد کنند.

انواع لنز بلک پوپیل

اکثر سبک‌های لنز بلک پوپیل به گونه‌ای ساخته شده‌اند که طبیعی به نظر برسند و الگوهای عنبیه مشابه چشم دارند. همچنین سایه‌های مختلف خاکستری با رنگ اصلی مخلوط شده‌اند. افرادی که از عینک لنز طبی استفاده می‌کنند اغلب این لنزها را برای استفاده روزمره خود انتخاب می‌کنند. چون ظریف و طبیعی هستند می‌توانند ظاهر چشم را تغییر دهند.

انواع لنز بلک پوپیل

لنز Neo Cosmo

لنز دایره‌ای Neo Cosmo بهترین مثال از این نوع لنز است. این لنزها به عنبیه چشم شباهت بیشتری دارند و سازگاری بالاتری یافته‌اند و می‌توانند ظاهری جوان‌تر به آنها ببخشند. در این لنزها ظاهر شما به دلیل تضاد عنبیه شما با صلبیه جوان‌تر، سالم‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که لنزهای دایره‌ای بسیار محبوب هستند لبه بیرونی تیره آنها بر زیبایی طبیعی و رنگ چشم تاکید دارند.

اگر می‌خواهید یک نمونه لنز کلاسیک و معروف از لنزهای تماسی بلک پوپیل را امتحان کنید یک جفت لنز freshlook illuminate jet Black بخرید.

لنز Fresh look illuminate jet Black

این لنز از نظر طراحی ساده بوده و دارای طیف گسترده‌ای از نمره‌های تجویزی است که مورد توجه و رضایت مشتریان از سراسر جهان قرار گرفته است.

استایل خود را با لنزهای تماسی بلک پوپیل کامل کنید

برخی از مدل‌های لنزهای تماسی مشکی برای موقعیت‌های خاص‌تر در نظر گرفته شده‌اند زیرا حسی بسیار غیر طبیعی‌تر از حالت عادی ایجاد می‌کنند. این لنزها در انواع رنگ‌های جیغ و دیوانه کننده و بسیار چشمگیرتر هستند و مطمئنا حتی توسط جمعیت کثیری از دوستان شما نیز مورد توجه قرار خواهند گرفت. این لنزها برای مهمانی‌های شبانه و خاص شما ایده آل هستند، بنابراین آن‌ها را به هیچ وجه از دست ندهید‌.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لنز تماسی بلک پوپیل شبانه مدل black Titan است.

انواع لنز بلک پوپیل

لنز Black Titan

Black Titan یک لنز با ظاهری عجیب و غریب است. این لنز متعلق به مجموعه بسیار محبوب لنزهای مینی اسکلرال است. قطر بزرگ و ۱۷ میلی‌متری آن فوق العاده هیجان انگیز و چشم‌نواز است. آن‌ها همچنین در رنگ مشکی ساده عرضه می‌شوند که می‌توانند با هر نوع لباس یا آرایشی هماهنگ شوند.

لنز بلک پوپیل مدل sabretooth

این لنز با صلبیه مشکی و با قطر بزرگ و ۲۲ میلی‌متری، نه تنها عنبیه بلکه قسمت سفید چشم یعنی صلبیه را نیز می‌پوشاند. این لنز اثر فوق العاده دراماتیک دارد و کسانی که می‌خواهند به تحولی چشمگیر دست یابند با این لنز به هدف خود می‌رسند.

درمان نزدیک بینی با لنز بلک پوپیل

نزدیک بینی را می‌توان با اکثر مدل‌ها اصلاح کرد. نسخه خود را ارائه دهید و از دیدی واضح و ظاهری عالی با این لنز لذت ببرید.

مزایای لنز تماسی بلک پوپیل
مزایای لنز تماسی بلک پوپیل

  1. با هر نوع آرایشی عالی به نظر می‌رسند، چون این لنزها همه کاره هستند.
  2. این لنزها متمایز هستند و ظاهری منحصر به فرد به چشمان شما می‌بخشند.
  3. برخی از این لنزها می‌توانند اثری به نام «کاوای» ایجاد کنند که بزرگ شدن چشم است.
  4. به علت تراکم بالای رنگدانه‌ای، این لنزها می‌توانند لکه‌های چشمی را به طور کامل بپوشانند.
  5. برطرف کننده مشکلات انکساری چشم مانند: نزدیک‌بینی، دوربینی و آستیگماتیسم هستند.
  6. با کاهش شدت نور در افراد مبتلا به فتوفوبیا، حساسیت چشمی را در این افراد برطرف می‌کنند.
  7. تنبلی چشم را برطرف می‌کنند.

مراقبت‌های اختصاصی لنز بلک پوپیل

  1. شما باید یک محلول تمیز کننده چند منظوره برای لنزهای بلک پوپیل خود تهیه کنید.
  2. اکثر لنزهای مشکی یکبار مصرف، سه ماه هستند و نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی دارند.
  3. لنزهای صفر قدرت معمولاً سالی یکبار یا هر شش ماه یکبار مصرف می‌شوند و باید تمیز شده و به درستی نگهداری شوند.
  4. اگر برای اولین بار است از این لنز استفاده می‌کنید، حتماً لازم است به یک متخصص مراقبت‌های چشمی واجد شرایط مراجعه کنید تا لنز را به درستی روی چشم شما قرار دهد.

تازه‌ترین مطالب